Reklamácie a vrátenie tovaru

Vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní

Nezvolili ste si správne? U nás sa nemusíte báť výberu regálu či rebríka. Od zmluvy môžete odstúpiť bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia tovaru.

V lehote 14 dní od prevzatia tovaru nás kontaktujte a oznámte nám svoje rozhodnutie odstúpiť od zmluvy. Najvhodnejšie je napísať na e-mail info@mamutex.sk alebo zavolať na telefónne číslo +421 232 191 550. Odporúčame použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý nájdete tu.

Tovar nám môžete zaslať poštou alebo doručiť osobne na adresu MAMUTEX s.r.o. – CTPark Divišov (brána č. 40), Měchnov, 257 26 Divišov, Česká republika.

Tovar je potrebné vrátiť bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. V prípade, že ste spolu s tovarom získali aj darček zdarma, je potrebné vrátiť aj tento darček.

Kúpnu cenu tovaru vám vrátime najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Vyhradzujeme si však právo počkať s platbou, kým nám nebude vrátený tovar. Ak odstúpite v zákonnej lehote 14 dní, máte nárok aj na vrátenie nákladov na dodanie zodpovedajúcich najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dopravy.

Kedy nie je možné odstúpiť od zmluvy?

Odstúpiť od zmluvy nie je možné pri tovare, ktorý bol:

  • vyrobený podľa špecifických požiadaviek kupujúceho alebo prispôsobený na mieru,
  • zapečatený tovar, ktorý nie je vhodné vrátiť z hygienických dôvodov po otvorení obalu,
  • digitálny obsah, ktorý bol poskytnutý s predchádzajúcim súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie.

Upozorňujeme, že zodpovedáte za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním inak, ako je nevyhnutné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Postup pri reklamácii

Ak chcete tovar reklamovať, zašlite ho na adresu MAMUTEX s.r.o. – CTPark Divišov (brána č. 40), Měchnov, 257 26 Divišov, Česká republika spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete tu.

Tovar nám môžete zaslať alebo osobne doručiť do nášho skladu.

V reklamačnom formulári nezabudnite uviesť popis vady tovaru, ako sa prejavuje a spôsob vybavenia reklamácie, ktorý požadujete.

O priebehu reklamácie – prijatí, vybavení alebo zamietnutí – vás budeme informovať e-mailom. Pre urýchlenie vás môžeme kontaktovať aj telefonicky.

Reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od jej uplatnenia. Ak tak neurobíme, máte právo odstúpiť od zmluvy. Pre dodržanie tejto lehoty je nevyhnutná vaša súčinnosť (napr. poskytnutie doplňujúcich údajov).

V prípade, že zásielka dorazí poškodená alebo v nej niečo chýba, odporúčame ponechať si všetky obaly aspoň 5 pracovných dní ako dôkaz. Fotodokumentácia môže pomôcť urýchliť vybavenie reklamácie.